miercuri, 13 mai 2009

Carolina Oltro

Şi-a pierdut virginitatea la 16 ani... Acum are 24 de ani şi face tot posibilul pentru a cinsti memoria părintelui ei şi pentru a deveni, la fel ca el, faimoasă.

Ajutată de o „caroserie” de dimensiuni 90-62-92, frumoasa argentiniancă a reuşit, până acum, să îşi creeze un nume în showbizul din Ţara Tangoului.

Este actriţă şi animatoare TV, dar dragostea ei cea mare este modelingul. Nu de alta, dar a avut de la cine învăţa şi moşteni cele de trebuinţă, mama ei, Elena Fortabat, fiind una dintre cele mai iubite manechine din Buenos Aires.

„Am suferit mult şi încă sufăr. Am vărsat kilometri de lacrimi ca să pot trece peste accidentul lui tati şi acest lucru mi-a influenţat copilăria şi adolescenţa”, spune Carolina. Tocmai din acest motiv, într-o clipă de rătăcire, şi-a pierdut virginitatea la doar 16 ani. Şi nu oriunde, ci într-un avion.

„Regret şi acum momentul acela. Am făcut-o pentru prima dată în timpul unui zbor, aveam doar 16 ani şi eram foarte naivă”, povesteşte blondina.






În cele din urmă însă, tot răul a fost spre bine. Carolina a cules lecţiile necesare din greşelile trecutului şi a învăţat să spună „nu” când trebuie: „Multe dintre colegele mele fac sex fie pentru bani, fie pentru a obţine un contract. Însă de aici şi până a spune că toate modelele sunt prostituate este un mit. Nu este absolut deloc adevărat şi eu sunt una dintre excepţii”. Una care confirmă regula?!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu